رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:حدود یک هزار داروخانه در خراسان رضوی با تامین اجتماعی قرارداد دارند که در اولویت پرداخت مطالبات هستند.

۱۰۰۰ داروخانه خراسان رضوی در اولویت پرداخت مطالبات تامین اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین، رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: پرداخت‌ مطالبات موسسات طرف قرارداد به صورت متمرکز انجام می‌شود و هم اکنون تاخیر در پرداختی‌ها به ۲ ماه و نیم کاهش یافته و وضعیت اقتصادی داروخانه‌ها بهتر شده است.

دکتر غلامحسین دهقانی افزود: به طور میانگین ماهانه ۱۳۰ میلیارد ریال بابت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی در خراسان رضوی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مطالبات خرداد ماه تمام داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی و مطالبات تیر ماه  ۲۳ داروخانه ویژه که داروهای خاص عرضه می‌کنند، نیز پرداخت شده است.

دهقانی گفت: تا چند روز آینده مطالبات تیر ماه تمام داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی در این استان پرداخت خواهد شد.

هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ موسسه و مرکز درمانی با بیمه تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی قرارداد دارند که یک هزار مورد آنها مربوط به داروخانه‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.