یزد - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت : پروژه کتابخانه مزکری یزد در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه و اولویت‌دارترین پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال جاری است .

پروژه کتابخانه مرکزی یزد مهم‌ترین پروژه این نهاد تا پایان سال جاری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها در جلسه پیگیری روند تکمیل کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاونان استاندارو برخی مسئولین برگزارشد اظهارداشت : عملیات اجرایی تکمیل پروژه از حدود یک‌ ماه پیش در حال انجام است و این پروژه در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه و اولویت‌دارترین پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال جاری است.

وی افزود: براساس پیگیری‌های نهاد، مقرر شده است در تکمیل و تجهیز این پروژه از شیک‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات استفاده شود تا این کتابخانه به یکی از مکان‌های جذاب و دلپذیر برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم دراین نشست با تشکر از اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه و حمایت ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی، خواستار تسریع در روند عملیاتی تکمیل کتابخانه شد تا کتابخانه مرکزی یزد در اواخر سال جاری و براساس زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسد.

پیگیری طرح میراث فرهنگی برای بافت تاریخی پپرامونی کتابخانه، حل معضل کابل‌کشی فیبر نوری مورد نیاز کتابخانه و پیگیری ویژه شهرداری یزد برای حل مشکل معارضان زمین کتابخانه، از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.