۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 683244

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف او به ۵۷ فقره سرقت از منازل خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی رد پای سارق حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

او اظهارداشت: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی و مراقبت‌های نامحسوس این سارق حرفه‌ای را که با استفاده از یک دستگاه تاکسی برون‌شهری اقدام به سرقت از منازل ویلایی می‌کرد، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی بیان‌کرد: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی لب به سخن گشود و به ارتکاب ۵۷ فقره سرقت از منازل اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این رابطه افزود: سارق دستگیر شده اموال سرقتی از جمله انواع گوشی‌های همراه هوشمند، تابلو فرش، تلویزیون، انواع ساعت مچی، سنگ‌های قیمتی و لوازم برقی و لوکس در مجموع به ارزش هفت میلیارد ریال را در یکی از مخروبه‌های حاشیه شهر نگهداری می‌کرد که پس از کشف به مال باختگان تحویل داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.