نمایشگاه آثار نقاشی آبرنگ نگاران ایران تا چهارم دی ماه در گالری لاله برپاست.

برپایی نمایشگاه «آبرنگ نگاران ایران» در گالری لاله + تصاویر

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نمایشگاه «آثار نقاشی آبرنگ نگاران ایران» این روزها در گالری لاله برپاست. در این نمایشگاه مجموعه آثاری از هنرمندان برجسته آبرنگ همچون عطالله ذی نوری، احمد وثوق احمدی، بهمن نیکو، ناصر نورمحمدزاده، محمدرضا آتشزاد، مرجان مدرسی، علی گلباز، مرتضی اشتیاقی، آرمان یعقوب پور و ... به نمایش درآمده است.

تکنیک به کار گرفته شده در این تابلوها آبرنگ بوده و طبیعت بی جان، محیط شهری، عناصر طبیعت و ... از سوژه های به کار رفته در این آثار است.

سیاوش مظلومی پور در بیانیه این نمایشگاه آورده است؛ «طبیعت به باران نیاز دارد، و دنیای نقاشی به آبرنگ. رنگ و آب در هم تنیده می شوند و جلوه های بی نظیری از هنر را متجلی می سازند و گویا این سرشت آبرنگ است. این هنر با جلوه گری در زاوای متفاوت روز به روز، راه خود را در عرصه های گوناگون بیش از پیش باز می نماید و مسیر خود را به اقیانوس بیکران هنر می گشاید. گروه رنگاب گوشه ای از این مسیر بی بدیل را یکجا و هر یک با عطر و بوی منحصر به فرد خود گرد هم آورده است».

این نمایشگاه تا چهارم دی ماه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸ و همچنین پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳ برپاست و علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری لاله واقع در  خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.