سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: خیلی‌ها دوست دارند به تیم امید کمک کنند و حرفش را می‌زنند، اما در عمل اقدامی نمی کنند.

انتقاد استیلی از عدم همکاری سازمان لیگ با تیم ملی امید

قدس آنلاین: «حمید استیلی» سرمربی تیم فوتبال امید در جریان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش، اظهار داشت: باید از بزرگانی که در تمرین ما حضور پیدا کرده و موجب افزایش انگیزه بازیکنان شدند، تشکر کنم.

وی افزود: با باشگاه‌ها تعامل داشتیم و بازیکنان در ۲ گروه به اردوی ما آمده و ریکاوری داشتند. اکنون نخستین تمرین با ترکیب کامل نفرات برگزار شد و نفراتی که می‌خواهند تیم‌های خود را در لیگ همراهی کنند، امشب اردوی ما را ترک می‌کنند.

وی افزود: تلاش کردیم تا دیدارهای لیگ در زمان دیگری برگزار شود که امکان آن وجود نداشت. اکنون هر باشگاهی بازیکنش را در اختیار ما قرار ندهد، آن بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود؛ مثل اتفاقی که برای بازیکن صنعت نفت رخ داد.

استیلی با بیان اینکه همه می‌خواهند به تیم امید کمک کنند اما در عمل اقدامی انجام نمی‌دهند، افزود: تیم امید تنها پنج جلسه تمرین درست داشته است. از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما سازمان لیگ اعلام کرد که لیگ برتر با تاخیر دیر شروع شده و امکان تعویق دیدارها وجود ندارد.

وی افزود: اکنون امید نورافکن و علی شجاعی مصدوم به تیم ملی امید اضافه شدند و تنها دور زمین می‌دوند. اگر آنان برای باشگاه‌های خود به میدان بروند، مصدومیت تشدید می‌شود. نورافکن کاپیتان تیم امید است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

استیلی در خصوص درخواست برای تعویق بازی‌های سپاهان و استقلال در جام حذفی، گفت: این درخواست را مطرح کردیم و می‌خواستیم بازی‌ها تعطیل شود اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و سازمان لیگ به ما گفت که کاری از دستش بر نمی‌آید و کمکی به ما نکردند.

استیلی در خصوص این که اگر تیم ملی بزرگسالان بازی داشت به طور یقین دیدارهای لیگ و حذفی تعطیل می‌شد، عنوان کرد: بازیکنان تیم امید قطر حدود سه سال است در کنار هم هستند و دیگر رقیبان مطرح ما در کمپ‌های مطرح دنیا اردو زده‌اند. ما فقط از باشگاه‌ها خواستیم که این‌ بازیکنان را ۲۸ آذر به ما برگردانند تا راهی قطر شویم. این وسط اگر بازیکن محروم شود، هم تیم ملی ضرر می‌بیند و هم تیم باشگاهی و این به نفع فردی نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.