ششمین همایش ملی مدیریت جهادی سه شنبه 26 آذر با سخنرانی آیت الله رئیسی در تهران برگزار می شود

برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی با سخنرانی آیت الله رئیسی

به گزارش قدس آنلاین، سردار سپهر، رئیس هیات مدیریه انجمن مدیریت جهادی کشور با اعلام این خبر گفت: امسال این همایش با حضور بیش از هزار مدیر جهادی از قوای سه گانه کشور و نبرویهای مسلح و بخش خصوصی و تعاونی برگزار میشود.

وی افزود: قرار است در این مراسم ۳۰ مدیر برگزیده معرفی و از 16 خانواده شهید شاخص سال جاری و همچنین یک جانباز تقدیر شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از آیت الله رئیسی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جهت سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

سردار سپهر با تاکید بر اینکه انجمن مدیریت جهادی کشور یک سازمان مردم نهاد است که با حضور مدیران جهادی و حمایت‌های خیرین تشکیل شده است، اظهار کرد: بر اساس اساسنامه انجمن، تلاش کرده‌ایم در جهت گفتمان سازی مدیریت جهادی این تفکر انقلابی و روش و سبک و سیاق ارزشی را در جامعه نهادینه کنیم. 

وی در پاسخ به پرسشی درباره لزوم برگزاری همایش‌های سالانه مدیریت جهادی اظهار کرد: اگر باور کنیم که امروز اصل مدیریت جهادی کار صحیحی است، باید این باور را در بین مدیران تقویت کنیم و افرادی  که طی یکسال گذشته به‌صورت جهادی عمل کرده‌اند، به عنوان الگو به جامعه و جوانان معرفی شوند. امروزه در دنیا اگر بخواهند از یک مدیر قدردانی کنند، عموماً شاخص‌های مادی، دنیایی و غیر ارزشی ملاک قرار می‌گیرد و برای تقدیر از این مدیر برگزیده، به او پاداش مادی می دهند، اما ما در اینجا به مدیران منتخب پاداش مادی نمی‌دهیم، بلکه آنها و همچنین روش‌های حکمرانی موفق را به جوانان خود و کشورهای در حال مبارزه در غرب آسیا به عنوان الگو معرفی میکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.