بشار رسن، هافبک مهاجم پرسپولیس با اینکه از وضعیت مالی تیمش راضی نیست و نزدیک به هفت ماه حقوق دریافت نکرده اما هدفش با این تیم را رسیدن به عنوان قهرمانی می‌داند. رؤیایی که روشن نیست به سرانجام برسد یا خیر به این دلیل که سپاهان واستقلال نیز از به شدت خواهان این عنواننند.

سکوتم برای کمک به پرسپولیس است


قدس آنلاین:  بشار رسن، هافبک مهاجم پرسپولیس با اینکه از وضعیت مالی تیمش راضی نیست و نزدیک به هفت ماه حقوق دریافت نکرده اما هدفش با این تیم را رسیدن به عنوان قهرمانی می‌داند. رؤیایی که روشن نیست به سرانجام برسد یا خیر به این دلیل که سپاهان واستقلال نیز از به شدت خواهان این عنواننند.

*پرسپولیس روند مثبتی را در پیش گرفته و حتی از شانس قهرمانی در نیم فصل هم برخوردار است. چه پیش بینی از وضعیت تیمت دارد؟

چیزی که مهم است اینکه ما بتوانیم در پایان فصل صدرنشین باشیم اما صدرنشینی درنیم فصل هم بی‌ارزش نیست و می‌تواند خیال ما را بابت روزهای آتی راحت کند. ما به دنبال چهارمین قهرمانی با پرسپولیس هستیم و به این هدف خواهیم رسید.

*اما به نظر می‌رسد که هنوز نتوانسته اید کیفتی که فصل پیش ارائه می‌دادید را این فصل ارائه دهید.

تفکرات هر مربی با دیگری فرق دارد. کالدرون تازه دارد با شرایط پرسپولیس خو می‌گیرد. در همین بازی با سایپا ما نمایش خوبی داشتیم ودیدید که دو بار دروازه حریف را فتح کردیم. سایپا فقط دقایقی از نیمه دوم تیم برتر زمین بود اما باقی دقایق را ما در اختیار داشتیم. می‌خواهم بگویم که این بردها ادامه خواهد داشت. شما تردید نکنید که پرسپولیس به صدر جدول برمی‌گردد.

*تصور می‌کنی این پرسپولیس بتواند سپاهان را پشت سربگذارد؟

سپاهان تیم خوبی است اما پرسپولیس که راه بیفتد همه معادلات لیگ عوض می‌شود. ما برای رسیدن به صدرجدول برنامه داریم و بچه‌ها کاملاً با یکدیگر هم قسم شده‌اند که از پستی و بلندی‌های لیگ عبور کنند. ما یک نیم فصل پرهیاهو و سخت را پیش رو داریم که باید با برنامه‌ریزی مناسب گام به آن بگذاریم.

* بازی با پارس جم هم نزدیک است. درباره این بازی صحبت کن؟

بازی سختی است. برای پرسپولیس بازی آسان وجود ندارد. اما سرانجام ما هم پرسپولیسی هستیم و پس از کسب چند برد متوالی در لیگ و جام حذفی روی روند خوبی قرار داریم و روحیه برد در تیم ما به بهترین حالت ممکن شکل گرفته به همین دلیل تیم ما مقابل پارس هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کند.

*مشکل مالی‌ات با باشگاه پرسپولیس حل شد؟

ماه‌ها است از این تیم پولی نگرفته‌ام. شاید نزدیک به هفت ماه اما چیزی نگفتم که مشکلی برای تیم به وجود نیاید. اما صبر من هم اندازه‌ای دارد. امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند چون ادامه دادن در این شرایط سخت و دشوار خواهد شد. البته من همیشه سعی کردم فضای محترمانه‌ای فراهم باشد تا تنش ایجاد نشود.

*ودرباره لیگ قهرمانان آسیا...

حریف اصلی ما الدحیل است؛ تیمی که با چند تن از بازیکنانش خیلی دوست و رفیقم. آن‌ها تیم خوبی هستند و به لحاظ بودجه هم بودجه بسیار عظیمی دارند؛ بودجه‌ای که فراتر از فوتبال ایران است و جدا از این موارد این تیم حتماً می‌تواند رقیب سنگینی برای ما باشد، با وجود این ما هم تیم پرسپولیسی هستیم و سابقه درخشانی در آسیا داریم و حتی چندی قبل به فینال آسیا هم رسیدیم.

بشار در ایران می‌ماند؟

 در شرایطی که رسن حسابی در ترکیب تیم کالدرون جا افتاده، احتمال دارد عدم پرداخت حقوقش منجر به تصمیمی جدید از سوی او شود.

نکته عجیب این است که علاوه بر عدم پرداخت حتی یک دلار در فصل جاری، رسن 30 درصد نیز از فصل گذشته طلب دارد. نکته دیگر نیز اینکه در موضوع بشار، انتقال پول با مشکل بانکی و تحریمی مواجه نیست و در واقع اگر باشگاه پرسپولیس، مبلغ را تأمین کند، می‌تواند به صورت نقدی در اختیار هافبک شماره پنج عراقی قرار دهد.

سال گذشته در همین روزها، بشار رسن به نیم فصل پایانی قراردادش نزدیک می‌شد و پیشنهادی 800 هزار دلاری از ام صلال داشت. باشگاه قطری تلاش می‌کرد تا رسن را راضی به جدایی از پرسپولیس کند اما در همان مقطع سرخ‌پوشان به پیشنهاد مدیربرنامه بشار قرارداد او را تمدید و رسانه ای کردند. اگرچه این قرارداد فاقد اعتبار بود اما به هر حال سبب شد تا پیشنهادات رسن از بین بروند و سرانجام او در تابستان با سرخ‌ها به شکلی رسمی تمدید کرد.

حالا باوجود اینکه یک نیم فصل از قرارداد این بازیکن باقی مانده ولی تأخیر در پرداخت حقوق او سبب شده تا بشار بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کند و جدا شود. البته هنوز پیشنهادی به این بازیکن نرسیده ولی تا هفته آینده و پس از بازی با نساجی، احتمالاً تکلیف او روشن می‌شود و پیشنهادات جدید نیز فرا می‌رسند.

باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد که علاقه ویژه ای به بشار رسن دارد، تلاش می‌کند تا این مبلغ را تامین کند اما در غیر این صورت، یک خارجی دیگر هم از ایران خواهد رفت.

بشار پس از اینکه مجوز حضورش در جام خلیج فارس صادر نشد، تا حدی از باشگاه پرسپولیس نیز گله داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.