گیلان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از شناسایی ۹۷ نقطه حادثه خیز استان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات مهندسی و فیزیکی در سه نقطه انجام شده است.

اجرای عملیات مهندسی در ۳ نقطه حادثه خیز گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ،محمدرضا نازک کار از شناسایی ۹۷ نقطه حادثه خیز استان خبر داد و اضافه کرد: فرایند شناسایی نقاط پرحادثه سه ساله است لذا دو تیم متشکل از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان متولی شناسایی این نقاط هستند.

وی با بیان اینکه نقاط پرحادثه دارای بیشترین تعداد تصادفات منجر به فوت، جرح و خسارت است، گفت: در فاز نخست با اعتبار اولیه ۶۸۰۰ میلیون ریال نسبت به آشکارسازی این نقاط اقدام شد و در حال حاضر عملیات مهندسی و فیزیکی در سه نقطه انجام شده است. همچنین ۲۱ نقطه در مرحله مطالعات و مناقصه قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به تفاهم نامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری گیلان جهت اجرای طرح ساماندهی و استانداردسازی تابلوها و علائم راه های اصلی، فرعی و روستایی استان، یادآور شد: ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد اجرای طرح مذکور بوده که طی سال گذشته جهت اجرای فاز نخست طرح بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.