رشت - مدیر کل کمیته امداد گیلان از توزیع سبد غذایی برای سفره نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت حمایت این نهاد در استان در آستانه شب یلدا خبر داد .

تدارک کمیته امداد گیلان برای سفره یلدای ایتام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گیلان ،عباس اهرابی اظهار داشت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا اهتمام داریم تا با کمک مؤسسات خیریه و نیکوکاران بسته های غذایی را تهیه و  برای پر کردن سفره نیازمندان بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست یلدای شادی را برای آنان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در حال  حاضر هشت هزار و ۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند،  افزود : ۲۱ هزار و ۷۶۹ نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته اند که در طول سال و مناسبت های مختلف کمک های خود را برای رفع مشکلات آن ها اهداء می کنند.

اهرابی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: بسیاری از مردم با اینکه خودشان در شرایط سخت اقتصادی هستند اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام  باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه کمک‌های خیرین می‌تواند در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل باشد ، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.