اصفهان - ازابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ هزارو۳۷۶ خدمت از طریق سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ آبفا در اختیار مشترکین در استان اصفهان قرار گرفت .

سامانه هوشمند آب وفاضلاب اصفهان راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی آبفا کرمی در بازدید از سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا استان اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری کلیه خدمات آبفا با حداقل هزینه ،‌حداکثر سرعت و حداقل زمان در اختیارمشترکین قرار میگیرد ، این امر که بهترین خدمات را در کمترین زمان و با بهترین راندمان در اختیار اقشار مختلف جامعه قراردهیم از مهمترین اهداف دولت الکترونیک به شمار می آید.

وی افزود: خدمات آبفا جنبه عمومی دارد بنابراین تمام دستگاهها و نهادها باید بازوی شرکت آبفا در معرفی سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ به مردم  در استان اصفهان باشند.

مدیرکل دفتربازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری رضایت مشترکین را یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا برشمرد و اظهار داشت: خدمات رسانی به موقع دقیق و کارآمد در ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال به صورت غیر حضوری  موجب ارتقای سطح  کیفی زندگی شهروندان می شود که در نهایت رضایت خاطر آنان را بدنبل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.