منابع عراقی گزارش کردند که یک کاروان نظامی آمریکا شامل خودروهای نظامی و تسلیحات وارد منطقه دیپلامتیک و امنیتی سبز بغداد شده است.

منابع عراقی: یک کاروان نظامی آمریکا وارد «منطقه «سبز» بغداد شد

به گزارش گروه بین المللل قدس آنلاین، در سایه تداوم تحرکات در عرصه سیاسی عراق برای انتخاب نخست‌وزیر جدید و پاسخگویی به مطالبات تظاهرات‌کنندگان، برخی منابع در عراق از ورود یک کاروان نظامی آمریکا به منطقه سبز بغداد خبر دادند.

منابع رسانه‌ای در عراق از جمله وبگاه خبری «المعلومه» به نقل از «خبرگزاری فرانسه» نوشتند که یک کاروان‌ نظامی آمریکایی حامل سلاح و تجهیزات نظامی به منطقه سبز بغداد وارد شده است. این منابع نوشتند: یک منبع آگاه امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود، با اعلام این خبر گفته که این اقدام پس از دریافت موافقت‌های رسمی صورت گرفته است.

پایگاه خبری «الاخباریه» عراق هم با بازنشر این خبر نوشت: بر اساس این گزارش، این کاروان‌ نظامی شامل ۱۵ کامیون حامل خودروهای هامر به همراه میزان زیادی تجهیزات و تسلیحات آمریکایی است.

این اقدام آمریکا ساعاتی پس از تماس روز گذشته وزیر دفاع این کشور با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر مستعفی عراق صورت می‌گیرد. این در حالی است که عبدالمهدی درباره هرگونه اقدام برای تضعیف دولت و حکومت عراق هشدار داده بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.