ارتش سوریه شامگاه گذشته در غرب حلب، جنوب و جنوب شرق استان حلب با تروریست‌های جبهه‌النصره درگیر شد و بیش از 40 تروریست را از پای درآورد.

شمال سوریه| دفع حملات «النصره» در حلب/40 تروریست در ادلب کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، همزمان با حملات راکتی عناصر تروریستی جبهه النصره به محله‌های شهر حلب، ارتش سوریه، حملات مقدماتی خود به استان ادلب را مجددا آغاز کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که گروههای تروریستی شامگاه دوشنبه (روز گذشته) محله‌های «حلب الجدیده، السریان و الخالدیه» را هدف حملات راکتی قرار دادند.

خبرنگار اسپوتنیک از حلب خبر داد که تروریست‌ها همچنین شهرک «الزهراء» در شمال حلب را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند که در پی آن، سه غیر نظامی به شدت زخمی شدند.

یک منبع میدانی هم گفت که توپخانه ارتش سوریه، محل حملات تروریست‌ها را بمباران کرد و شدت این بمباران در مناطق «اللیرمون»، «حریتان» و «الراشدین» بیشتر بوده است.

همزمان با این حملات توپخانه‌ای، ارتش سوریه نیز در محور «الراشدین» واقع در غرب شهر حلب با تروریستها درگیر شد.

این منبع تأکید کرد که تروریستها قصد داشتند از محور الراشدین به مواضع ارتش سوریه نفوذ کنند که موفق به انجام عملیات خود نشدند.

گسترده‌ترین حملات ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب

در همین ارتباط، جنگنده‌های سوریه و روس به صورت مشترک، مواضع تروریستها در جنوب و جنوب شرق استان ادلب را هدف حملات خود قرار دادند.

خبرنگار اسپوتنیک از ریف ادلب خبر داد که در این حملات، مواضع النصره، «حراس الدین» و «انصار التوحید» در محورهای «بنش»، «سرمین»، «الدیر الشرقی» و اطراف «معرة النعمان» هدف قرار گرفت.

یک منبع میدانی تأکید کرد که عملیات مقدماتی کنونی، «گسترده‌ترین عملیات ارتش سوریه طی ماههای اخیر به مواضع افراد مسلح در ریف جنوبی و جنوب شرقی ادلب است».

وی خاطر نشان کرد که این حملات باعث تخریب چند مقر تروریستها از جمله مراکز آموزشی و اتاق عملیات آنان شد.

این منبع با بیان اینکه در جریان این حملات، بیش از 40 تروریست کشته شدند، تأکید کرد، ارتش سوریه اخیرا تجهیزات نظامی خود را در جنوب و جنوب شرق ادلب تکمیل کرد تا مانع از هر گونه عملیات غیر منتظره تروریستها شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.