خوزستان_ معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری ارتباط مستقیم میان صنعت و صنعتگران و سازندگی داخلی است.

نمایشگاه تجهیزات نفتی حلقه واسط صنعت و صنعتگران است

به گزارش قدس آنلاین، مهران مکوندی در بازدید از یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز اظهار کرد: این رویداد مهم اقتصادی فرصت مغتنمی برای شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت و سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات است تا از نزدیک در زمینه های همکاری رایزنی و تبادل نظر نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت را فراهم می آورد تا سازندگان بخش خصوصی از نزدیک در جریان نیازهای شرکت ها قرار گرفته و توانمندی های خود را ارایه دهند.

مکوندی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر حضور فعال در نمایشگاه های تخصصی خاصه در موضوع ساخت، گفت: این شرکت از طریق امکانات ارتباطی نیز به طور مستقیم با شرکت و مجموعه های فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات در رابطه می باشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی که مسئولیت کمیته عالی تحّول سامانه های اطلاعات مدیریت شرکت را نیز بر عهده دارد، افزود: یکپارچه سازی و همگام سازی اطلاعات مدیریت گامی نوین در تحقق اهداف کلان سازمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.