رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی گفت: به دلیل گرانی بنزین، ۱۰ جایگاه سی. ان. جی مشهد که به دلیل استاندارد نبودن تعطیل‌شده بودند بار دیگر فعال شدند.

۱۰ جایگاه سی. ان. جی غیراستاندارد در مشهد بار دیگر فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رضوی راد گفت: بعد از گرانی بنزین جلسه‌ای تشکیل و به دستور معاونت سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی و پیگیری‌هایی که مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام داد تمام ۱۰ جایگاه غیرفعال مشهد، فعال شدند و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفتند.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی ضمن بیان این نکته که در حال حاضر هیچ جایگاهی در مشهد نداریم که به دلیل مسائل استاندارد و فنی، تعطیل باشد، ادامه داد: بحث استاندارد این جایگاه‌ها انجام‌شده، بلکه فرصت دوماهه‌ای به جایگاه‌ها داده‌شده و شهرداری هم قول داده که مساعدت کند و بخش اعظم هزینه استانداردسازی جایگاه‌ها را با توجه به اینکه باید در دوره بهره‌برداری قبلی انجام می‌شده، متقبل شود.

وی با اشاره به این مطلب که البته هنوز این مسئله اجرایی نشده، اما در دست انجام است و مکاتبات صورت گرفته، تصریح کرد: تصور می‌کنم تا قبل از دو ماه آینده این کار انجام شود.

رضوی راد با اشاره به این مطلب که استانداردسازی هر جایگاه سی. ان. جی بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون شهرداری اعلام می‌کرد که بخش خصوصی در ابتدا هزینه کند و پس از هزینه کردن بخش خصوصی، شهرداری ۵۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد، اما با توجه به اینکه پس از هزینه‌کرد بخش خصوصی یا پرداختی‌ها با تأخیر انجام می‌شد و یا بخشی از هزینه‌ها توسط شهرداری پذیرفته نمی‌شد، این بار تصمیم بر این شد که خودِ شهرداری ۸۰ تا ۹۰ درصد هزینه را همان ابتدا پرداخت کند.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سی. ان. جی خراسان رضوی اضافه کرد: البته هنوز پولی پرداخت‌نشده، اما صحبت‌ها صورت گرفته و امید است در عمل نتیجه‌ای را شاهد باشیم.

وی در خصوص میزان زمان استانداردسازی یک جایگاه، اظهار کرد: زمان بستگی به وضعیت جایگاه دارد؛ برخی ایرادات زیرساختی و برخی فنی هستند، بنابراین بسته به نوع ایرادات بین دو تا ۱۰ روز استانداردسازی زمان می‌برد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.