واتس اپ دارای چندین ویژگی جدید است که انتظار می رود این برنامه پرطرفدار را بیشتر از گذشته بهبود بخشد.

ویژگی‌های برتر "WhatsApp" که انتظار داریم در سال ۲۰۲۰ شاهد آن باشیم +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طبق آخرین گزارش ها ، واتس اپ یکی از پرکاربرترین رسانه های اجتماعی دنیا است، این شرکت فقط یک برنامه پیام رسانی تکامل یافته است و اخیراً چند ویژگی عملی از جمله پخش فیلم در یک پنجره شناور ، قفل اثر انگشت برای چت های ایمن و امکان حذف پیام در چت ها ، به تکامل رسیده است.

با این حال ، واتس اپ دارای چندین ویژگی جدید است که انتظار می‌رود این برنامه پرطرفدار را بیشتر از گذشته بهبود بخشد، در اینجا لیستی از بهترین ویژگی‌های WhatsApp که انتظار داریم در سال ۲۰۲۰ مشاهده کنیم برای شما تهیه کرده‌ایم.

Dark Mode

Google قبلاً یک حالت تاریک و یکپارچه سیستم را در Android به وجود آورد و چندین برنامه محبوب از جمله Gmail ، Instagram و Twitter نیز این موضوع را بطور طبیعی پذیرفته اند، از طرف دیگر واتس اپ ، مدتی است که این ویژگی را در تکرار بتا خود آزمایش کرده است ، اما هنوز در معرض نمایش عمومی قرار نگرفته است. WhatsApp فاش کرده است که ممکن است به نسخه Dark Mode در نسخه پایدار این برنامه نزدیک شود، همچنین شایعاتی مبنی بر تنظیم حالت تاریک در WhatsApp در غروب آفتاب نیز وجود داشت.

Self-destructing messages

WhatsApp یک ویژگی مناسب را معرفی کرد و به کاربران امکان می داد پیامی را که برای همه ارسال کرده اند حذف کنند. با این حال ، کاربران هنوز هم می توانند ببینند که آیا شخصی پیامی را در صفحه چت حذف کرده است ،با این حال اکنون این پلتفرم روی یک ویژگی، مشابه رقبای خود مانند اسنپ چت و تلگرام کار می کند. طبق شایعات ، واتس اپ به کاربران امکان می دهد تا پیام ها را در ۵ ثانیه و ۱ ساعت برای تخریب تنظیم کنند، اولین بار توسط WABetaInfo در ساخت بتا مشاهده شد که این ویژگی فقط در گپ های گروهی موجود بود.

Hide Status from muted contacts

به روزرسانی وضعیت مخفی یکی از ویژگی هایی است که هم اکنون مدتی است در دست اجرا است. در حال حاضر ، واتس اپ هنوز به روزرسانی وضعیت را از مخاطبین که در انتهای لیست در زبانه وضعیت خاموش کرده اید نشان می دهد. با این حال ، ویژگی جدید به وضعیت به روزرسانی ها را به طور کامل از مخاطبین خاموش مخفی می کند، این ویژگی همچنین در حال توسعه است و مدتی طول خواهد کشید تا در نسخه پایدار واتس اپ ظاهر شود.

Blocked notifications

واتس اپ در حال حاضر به شما امکان می دهد که مخطب خود را مسدود کنید، با این حال فردی که مسدود شده است راهی ندارد که بجز تصویر صفحه خالی و وضعیت مفقود شده مسدود بماند، اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه WhatsApp در حال کار بر روی یک ویژگی است که باعث می شود کاربران در صورت مسدود بودن اطلاعاتی از مخاطب خود داشته باشند!، این امر باعث ناراحتی شدیدی شد که کاربران گفتند این ویژگی از ماهیت مسدود کردن کسی سرپیچی می کند، حال باید ببینیم واتس اپ در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت.

Flash messages

Flash SMS مدتی است که وجود دارد و راهی عالی برای جلب توجه است، Flash SMS در تمام صفحه نمایش داده می‌شود و هنگامی که کاربر متن را مشاهده کرد یا پاسخ داد ، معمولاً بدون هیچ اثری از بین می رود که نه تنها ابزاری عالی برای جلب توجه در مواقع اضطراری است بلکه می تواند برای ارسال اطلاعات کوتا مدت صرفاً برای گیرنده نیز استفاده شود.

اینها بهترین ویژگی های WhatsApp هستند که طبق گزارش ها ممکن است به روز رسانی شوند، آیا ویژگی خاصی هست که دوست دارید به برنامه WhatsApp اضافه شود؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    واتساپ خیلی خوبه .