بهنام تشکر گفت: رفتن به سمت زبان ها و قومیت های مختلف ایجاد حساسیت می کند

رفتن به سمت زبان و قومیت های مختلف ایجاد حساسیت می کند

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: هر چند تا کنون در خیلی از سریالها از جمله هفت سنگ، پژمان، لیسانسه ها، دودکش و ...کلی فیلم سریال دیگر حضور داشته است ولی هنوز که هنوز است مخاطبان تلویزیون او را با نقش دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان نی شناسند. بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون است که این شب ها در یکی از نقش های اصلی سریال «وارش» از شبکه سه سیما شاهد هنرنمایی او هستیم. به این انگیزه با او به گفتگو نشسته ایم که میخوانید:

قدس آنلاین: بعد از مدتها در تلویزیون با نقش خاصی در سریال وارش ظاهر شدید. کمی در خصوص کاراکتر تراب بگویید.

تشکر: مدتها بود که دلم می خواست یک نقش جدی و منفی بازی کنم و با این نقش ها خودم را محک بزنم و تراب دقیقا به همین دلایل برایم جذاب بود و پذیرفتم که آن را بر عهده بگیرم.

شاید برای مخاطب عادت کرده است که من را در نقش های منفی ببیند ولی برای خودم نقش منفی تراب چالش خیلی بزرگی بود که در آثار جدی هم حضور داشته باشم.

قدس آنلاین: بجز بازیگری در نقش های جدی ظاهرا بدتان نیامده که خودتان را در حوزه اجرا هم محک بزنید. از تجربه حضو در مسابقه مافیا بگویید.

تشکر: به نظرم هر کسی در هر حوزه ای که فکر می کند توانایی دارد می تواند آن را تجربه کند و خودش را محک بزند و حوزه اجرا آنهم اجرای مسابقه تلویزیونی برای من جذابیتهای خاص خودش را داشت و برایم لذت بخش بود.

قدس آنلاین: تراب شمالی است ولی لهجه خاصی ندارد.

تشکر: من خودم اهل انزلی هستم و کسی نمی تواند به من بگوید که بلد نیستم گیلانی صحبت کنم. تراب ته لهجه گیلانی دارد ولی بله ما نخواستیم که این کاراکتر خیلی غلیظ صحبت می کند.

من تصور می کنم رفتن به سمت زبان ها و قومیت های مختلف ایجاد حساسیت می کند و دقیقا به همین دلیل نخواستیم که تراب خیلی از لهجه گیلکی استفاده کند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.