فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ما بر دشمن برتری فکری و اعتقادی داریم لذا اگر مبنای فکری ما بر سرکار بیاید می‌توانیم بر ابزار غیر اخلاقی دشمن قدرتمندانه پیروز شویم.

با برتری فکری و عقیده ای بر دشمن پیروز خواهیم شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوب علی نظری در نشست فصلی فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی که  امروز با حضور بیش از ۱۲۰ تن از فعالان فضای مجازی بسیج استان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی در جهت ارتباط گیری و خط دهی استفاده می کند، افزود: فضای مجازی یک ابزار است و می تواند در اختیار نیروهای خودی یا دشمن قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:  ما باید به‌صورت گسترده در فضای مجازی حضور داشته باشیم و این امر بسیار حیاتی است. ما بر دشمن برتری فکری و اعتقادی داریم لذا اگر مبنای فکری ما بر سرکار بیاید می‌توانیم بر ابزار غیر اخلاقی دشمن قدرتمندانه پیروز شویم.

سردار نظری با بیان اینکه عملیات روانی دشمن باعث مسموم شدن جامعه شده است، ابراز کرد: باید این واقعیت را بپذیریم و برای مقابله با آن  یک جبهه مبارزه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید جبهه قوی و قدرت‌مندی را در برابر هجه‌های دشمن در فضای مجازی ایجاد کنیم، عنوان کرد: این جبهه باید علاوه بر دفاع بتوانند هجوم علیه دشمن نیز داشته باشد، باید بتوانیم حرکات دشمن را در فضای مجازی و عملیات روانی پیش‌بینی کنیم و برای نابودی آن برنامه ریزی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه باید خودمان را در مقابل عملیات روانی توانمند کنیم، افزود: گردان‌های سایبری بسیج می‌تواند این کار را انجام دهد، لذا اقدامات این جبهه در راستای اهداف بوده و از اقدامات جزیره‌ای و تک نفره جلوگیری کنیم.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.