همدان _رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت :امیدواریم ارتباط حوزه ودانشگاه هر روز انسجام بیشتری پیدا کند و ما بتوانیم از برکات خون شهیدان بهره مند شویم. 

امیدواریم ارتباط حوزه ودانشگاه هر روز انسجام بیشتری پیدا کند
به گزارش قدس آنلاین، رشید حیدری‌مقدم  ظهر سه شنبه در آیین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت شهادت آیت‌الله دکتر مفتح اظهار کرد: هر سال در استان همدان یادواره شهید فرهنگی کشور و گرامیداشت مقام شهیدمفتح برگزار می‌شود که افتخار بزرگی است.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این مراسم چند سال پیش به همت رئیس حوزه علمیه همدان  تشکیل شد و در این سال‌ها برنامه‌های درخور برگزار شده است گفت: در راستای افزایش وحدت حوزه و دانشگاه قرار شد مراسم نکوداشت یک سال در فضای دانشگاه و یک سال نیز در فضای حوزه علمیه برگزار شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تأکید کرد: این همگرایی که نتیجه تفکر و اندیشه بلند شهید مفتح محسوب می‌شود در دانشگاه و مخصوصا در استانی که زادگاه آن شهید است، پررنگ‌تر است.
وی خاطرنشان کرد: هر سال تمام اعضای هیات‌ رئیسه دانشگاه علوم پزشکی خدمت رئیس حوزه علمیه استان و دیگر دوستان حوزوی می‌رسیم و از رهنمودهای آنها بهره‌مند می‌شویم.
حیدری‌مقدم گفت: سال گذشته برنامه‌ریزی شد در این مراسم از حضور وزیر بهداشت که سابقه فرهنگی دارد، بهره‌مند شویم، خوشبختانه امسال این امر با پیگیری‌ها محقق شد.
وی خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم ارتباط حوزه و دانشگاه هر روز انسجام بیشتری پیدا کند و ما بتوانیم از برکات خون شهدا بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.