فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل اصلی گوشی قاپی‌های تیزدستانه که چندین کاپشن رنگی به تن داشته و رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت سارق کاپشن رنگی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی اظهار کرد: در پی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی توسط ۲ جوان موتورسوار طی یک هفته گذشته طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرقت‌های انجام شده و ترسیم چهره فرضی متهمان، پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس  وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس متهمان را با اقدام غافلگیرانه خود در حالی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه خانم جوانی را داشتند، زمین‌گیر کرد و در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و همدستش با موتورسیکلت از صحنه متواری شد.

صارمی بیان کرد: در بازرسی بدنی از متهم ۲۳ ساله که هیچ سابقه کیفری نداشت و چند کاپشن رنگی به تن کرده تا پس از ارتکاب هر سرقت برای رد گم‌کنی لباسش را عوض کند یک قبضه قمه کشف شد و متهم با معرفی همدستش، گفت که حدود یک هفته قبل به‌طور اتفاقی با وی آشنا و نقشه گوشی قاپی‌ها را طراحی و با موتورسیکلت از محدوده بلور طبرسی مشهد مرتکب گوشی قاپی می‌شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در بررسی‌های  اولیه از متهم دستگیر شده، ۴۰ فقره گوشی قاپی را رمزگشایی و تحقیقات تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.