سرمربی ایتالیایی استقلال می‌گوید همچنان حاضر است که پس از حل مشکلات به ایران برگردد.

استراماچونی: به دلیل قوانین اتحادیه اروپا نمی‌توانم چک باشگاه استقلال را نقد کنم

به گزارش قدس آنلاین، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت چک استقلال به بانک مراجعه کرده است، اظهار کرد: متاسفانه وکلای من چیزی که از ابتدا می‌دانستیم که بخاطر قوانین اتحادیه اروپا نمی‌توانم چک باشگاه استقلال را نقد کنم. من شکفت‌زده شدم از این که در دقیقه آخر چیزی که در طول هفته با وکلایم توافق کرده بود را تغییر داد و تصمیم گرفت پول را به صورت متفاوتی پرداخت کند. صبح دوشنبه این راه پرداخت را به من گفتند ولی من نمی‌توانم چک را نقد کنم.

او افزود: من این صحبت‌ها را به خاطر حقیقت و هوادارانم انجام می‌دهم. ما قرارداد را حدود ۱۰ روز پیش به خاطر مشکلات فسخ کردیم. چیزی که من را ناراحت می‌کند این است که تیمم در صدر جدول بود و هست. من عاشق استقلال و هوادارانش هستم اما متاسفانه قوانینی وجود دارد. چیزی که باشگاه به من پیشنهاد کرد امضای یک قرارداد جدید بود که آن‌ها قادر خواهد بود به صورت مستمر و قانونی پول پرداخت کنند. من نمی‌خواهم اظهار نظر کنم ولی متاسفانه تا اینجا باید این موضوع که باشگاه راهی پیدا کرده است را تکذیب کنم. ما به دنبال پیدا کردن راه‌حل بودیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: قبل از هرچیز می‌خواهم همه هوادارانم بدانند که من و همکارانم دوست داریم به استقلال برگردیم. می‌خواهیم که قرارداد جدیدی داشته باشیم، شبیه به قرارداد قبلی چون هدف ما این است که فصل را به پایان برسانیم و با بازیکنانم به بهترین نتیجه ممکن برسیم. اما از طرفی یک جنبه قانونی وجود دارد که وکلای من روی آن کار می‌کنند. من راضی نیستم که گاهی اوقات اطلاعیه‌های غلطی منتشر شود مانند چیزی که امروز صبح گفتند. من می‌خواهم که به هوادارانم احترام گذاشته شود چون آن‌ها استحقاق احترام دارند. با استراماچونی یا بدون او، استقلال به موفقیت می‌رسد اما باید به هواداران استقلال احترام گذاشته شود.

استراماچونی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان حاضر است با حل مشکلات به ایران برگردد، تصریح کرد: بلی. دیروز با وکلایم راجع به اتفاقات رخ داده صحبت می‌کردیم. قرارداد آماده بود و ما آماده پرواز بودیم اما یک دفعه با بحث جدید چک بیرون آمدند که من انتظارش را نداشتم. متاسفانه انگار نمی‌دانند که در ایران بسیار سخت است که یک شخص حقیقی چنین پرداختی را قبول کند. دوباره باید بگویم که بحث مقدار پول نیست. ما اشخاص حرفه‌ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب حرفه‌ای عمل کنیم. اگر راهی پیدا شود بیشترین تلاشمان را خواهیم کرد اما نمی‌توان به تنهایی این کار را انجام دهیم. من هنوز منتظرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.