پیشکسوت استقلال با بیان اینکه امیدوار است سرمربیگری تیم را به او پیشنهاد نکنند می‌گوید هیچی کمکی برای این تیم دریغ نمی‌کند.

امیدوارم سرمربیگری استقلال را به من پیشنهاد نکنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا پرویز مظلومی در مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی و اظهارات استراماچونی مبنی بر اینکه نتوانسته چک استقلال را نقد کند و با این وضعیت نمی‌تواند همکاری کند گفت: خیلی متاسفم که باشگاه استقلال به این روز افتاده است. باشگاهی که ۷۴ سال قدمت دارد نباید به این شکل باشد. ما یک مربی خارجی آوردیم که شرایط ایران را می‌دانست و با مطالعه آمد. می دانست ما تحت فشار تحریم‌ها هستیم.  

وی ادامه داد: خوشبختانه تا وقتی استراماچونی در ایران بود ۳۷۰ هزار یورو از سوی باشگاه دریافت کرد. در ادامه شرایطی پیش آمد که انتقال پول بانکی ممکن نبود و استراماچونی هم صبر و تحمل نکرد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: متاسفانه هر وقت کم می‌آوریم از هواداران مایه می‌گذاریم. اگر به هوادار احترام می‌گذاریم، باید روراست باشیم. هواداران به استراماچونی احترام می‌گذارند. او باید یک خورده صبر و تحمل می‌کرد و کارش را ادامه می‌داد. من یک ساعت پیش با یکی از مسئولان سفارت صحبت کردم. سفیر ایران در ایتالیا تلاش می‌کند. برخی‌ها گفتند که به او سفته دادند اما یک چک بین بانکی به او دادند که به راحتی می‌تواند چک را در حسابش منتقل کند.

مظلومی با تشکر از رئیس هیات مدیره استقلال اظهار کرد: اسماعیل خلیل‌زاده از جیب خودش این مبالغ را می‌دهد که باید از او تشکر کرد. او علی رغم بیماری همسرش، به خارج از کشور رفت تا مشکل را حل کند. اکنون استراماچونی باید بگوید چرا پول را نمی‌پذیرد چون ما شرایط این کشور را نمی‌دانیم. استقلال تلاشش را کرده است. ان شاءالله این مسئله به سرعت حل شود و به هواداران احترام بگذارند. اکنون بازیکنان و هواداران او را دوس دارند اما تکلیف باید تا امشب و فردا شب حل شود. استقلال نمی تواند به این شکل به راهش ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان پیشکسوت استقلال از وزیر ورشش می‌خواهم مدیرعامل استقلال را معرفی کند. استقلال ۱۱ روز است که بلاتکلیف است. این موضوع برای تیم پرآوازه‌ای مانند استقلال زشت است.

مظلومی درباره انتخاب مربی جدید و ارائه پیشنهاد به خودش اظهار کرد: سخت است اما باید یک نفر کار را از روی زمین بردارد. ان شاء الله  که به ما پیشنهاد ندهند اما ما همیشه در بدترین شرایط کار را قبول کردیم.

وی درباره اینکه اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود، به او کمک می‌کند، تاکید کرد: من به مجیدی کمک می‌کنم. من هر کمکی را برای استقلال انجام می‌دهم. یک، دو ساعت قبل هم با فرهاد مجیدی صحبت کردم  و او گفت که آماده خدمت به استقلال است.

انتهای پیام​​​​​​/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.