وزیر خارجه انگلیس از همسر دیپلمات آمریکایی که پس از تصادف رانندگی و مرگ یک نوجوان انگلیسی توانست با توسل به مصونیت دیپلماتیک از این کشور بگریزد، خواست تا به انگلیس بازگردد.

انگلیس خواستار بازگشت همسر دیپلمات آمریکایی متهم به قتل شد

قدس آنلاین؛ به نقل از رویترز، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس از همسر دیپلمات آمریکایی که در پی یک تصادف رانندگی و مرگ یک نوجوان انگلیسی از این کشور گریخته بود، خواست تا «کار درست را انجام دهد» و به انگلیس بازگردد.

گزارشها حاکی از آن است که در ماه آگوست «هری دان» ۱۹ ساله سوار بر موتورسیکلت خود در نزدیکی یک پایگاه نیروی هوایی سلطنتی انگلیس در شهر «نورث امپتون شایر» با خودروی «آن ساکولاس» همسر دیپلمات آمریکایی تصادف کرد. هری دان در این تصادف رانندگی جان باخت.

آن ساکولاس مدت کوتاهی پس از این تصادف رانندگی خاک انگلیس را ترک کرد که این مسئله باعث بروز نزاع دیپلماتیک میان لندن و واشنگتن بر سر لزوم بازگشت ساکولاس به انگلیس و انجام بازجویی ها از او شد.

در همین ارتباط، وزیر خارجه انگلیس روز سه شنبه پس از دیدار با خانواده قربانی این تصادف با صدور یک بیانیه اعلام کرد که «من از آن ساکولاس درخواست می کنم تا کار درست را انجام دهد. من از او می خواهم که به انگلیس بازگردد و با روند کیفری این پرونده همکاری کند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.