زنجان-پنجمین جشنواره یلدای ماندگار و رونمایی از اپلیکیشن نقیل نقل باحضور اعضای شورا و شهردار زنجان برگزار شد.

پنجمین جشنواره یلدای ماندگار در زنجان برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:شهردار زنجان شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح یلدای ماندگار   از تعهد مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر برای جبران بسیاری از عقب‌ماندگی‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: این شهر می توانست بسیار پیشرفته تر از این که امروز هست باشد.
 مسیح الله معصومی  تاکید کرد: عهد کردیم خودمان را در عرصه های مختلف در سطح کشور عرضه کنیم و به عنوان یک شهر پیشرو مطرح شویم.
 معصومی  از افتتاح دومین پارک بانوان زنجان در غرب شهرزنجان  خبر داد و گفت:پروژه ی دیگری که مردم شهر زنجان چشم انتظار تعیین تکلیف آن هستند پروژه سبزه میدان است که  هر سه شنبه پیشرفت آن رادر شورای شهر رصد می کنیم.
وی ابراز داشت:در تلاشیم طی  دو سال آینده پروژه سبزه میدان به بهره‌برداری برسد.
 لازم به ذکر است آیین افتتاح پنجمین جشنواره یلدای ماندگاری با  اجرای موسیقی شاد محلی و استقبال  مردم زنجان برگزار شد و از اپلیکیشن نقیل نقل نیز  رونمایی شد.
همچنین غرفه های مختلفی برای ارائه صنایع دستی مرتبط با شب یلدا هم برپا شده است و هنرمندان با اجرای برنامه های متنوع یاد آور سنت های دیرینه خواهند  بود.

 این جشنواره   از ۲۶آذر لغایت ۳۰آذر در محل کارخانه کبریت سابق برگزار می شود و پذیرای بازدید کنندگان و همشهریان خواهد بود.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.