البرز- شهردار کرج ضمن اظهار تاسف از درگذشت پاکبان مرحوم در اثر سانحه تصادف، از مکانیزه شدن سیستم نظافتی شهر تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: استفاده از ماشین آلات مکانیزه در نظافت معابر پرتردد علاوه بر افزایش سرعت عمل، از بروز حوادث جانی برای کارگران خدمات شهری جلوگیری می کند.

جاروی مکانیزه در معابر پرخطرجایگزین پاکبانان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: سرعت زیاد برخی خودروها یا دید کم رانندگان در مواقع شب می تواند برای کارگران خدمات شهری خطرآفرین باشد.

شهردار کلانشهر کرج، کاهش هزینه های خدمات شهری، بالابردن کیفیت خدمات، سرعت عمل بالا  و اقتصادی بودن طرح پاکسازی مکانیزه را از مهم ترین مزایای آن اعلام و بیان کرد: هدف ما این است که کل شهر را به سمت مکانیزه شدن هدایت کنیم. این امر تنها با همکاری شهروندان محقق می شود.

کمالی زاده افزود: تا آخر سال جاری جاروهای مکانیزه خدمات شهری برای تمام مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، تامین و آنهایی که نیاز به تعمیر دارند باید بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه بیمه عمر و تکمیلی تمامی پاکبانان باید توسط پیمانکار انجام شود، یادآور شد: بیمه تامین اجتماعی به تنهایی جوابگوی نیازهای این قشر زحمتکش نیست.

شهردار کرج خاطر نشان کرد: مباحث مرتبط با بیمه عمر و تکمیلی تمامی پرسنل شهرداری انجام شده و مقرر شده است بخشی از این مبلغ، پس از طرح لایحه و تصویب پرداخت از سوی شورای اسلامی شهر، توسط شهرداری کرج پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.