البرز- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : کلینیک کسب و کار استان با هدف ارائه خدمات تخصصی جهت توسعه کسب و کار واحد های تولیدی استان و با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی تشکیل شد.

آغاز به کار کلینیک کسب و کار در  شهرک‌های صنعتی البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، محمد امین فرشی در ادامه افزود : کلینیک کسب و کار که متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی و متخصص در زمینه های توسعه کسب و کار نظیر خدمات حقوقی، زیر ساخت، تامین مواد اولیه، امور بازرگانی و  بازاریابی، توسعه صادرات و سایر نیاز های واحد تولیدی می باشند در سالجاری تشکیل و با تخصیص یک باب دفتر و تجهیز ان توسط شرکت شهرکهای صنعتی  در شهرک صنعتی اشتهارد در حال ارائه خدمات به واحد های تولیدی استان است.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک کسب و کار استان در سال جاری از بیش از ۲۰۰واحد توایدی استان بازدید های گروهی و انفرادی داشته و بیش از صد قرارداد اجرایی نیز منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: در راستای حمایت از فعالیت کلینیک کسب و کار در استان علاوه بر تخصیص و تجهیز یک باب دفتر در مرکز خدمات کسب و کار اشتهارد بصورت رایگان، در سالجاری حدود ۵۰۰میلیون ریال نیز حمایت یارانه ای از قرارداد های منعقده فی مابین مشاورین عضو کلینیک با واحد های تولیدی صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.