نماینده تهران در مجلس از تقاضای ۱۵ نماینده برای تشکیل یک کمیته ویژه در مجلس خبر داد.

تقاضای ۱۵ نماینده برای تشکیل یک کمیته ویژه در مجلس

قدس آنلاین: سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس دهم علیرغم تمام مشکلاتی که بر سر راهش وجود داشت توانست در شفاف‌سازی روابط حاکمیت با جامعه موفق عمل، کند، گفت: در تصمیم بنزینی مردم مشاهده کردند که نظر مجلس رعایت نشد و می‌شد  تصمیماتی اتخاذ کرد که منجر به این اتفاقات نشود، مردم امروز می‌بینند که نقش مجلس چگونه در کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نقش مجلس در سال‌های گدشته کم‌رنگ شده و باید نقش آفرینی بیشتری در عرصه‌های مختلف داشته باشد، ادامه داد: اخیراً  ۱۵ نفر از نمایندگان نامه‌ای نوشته‌اند و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم کرده‌اند تا یک کمیته‌ای تشکیل شود تا زوایایی اتفاقاتی که پس از تصمیم بنزینی رخ داد مشخص شود و نمایندگان نیز در جریان این تصمیم و اتفاقات پس از آن قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه کاندیداهای که برای انتخابات آتی مجلس ثبت‌نام کرده‌اند باید ایده‌های عملگرایانه نه سیاسی برای برون از رفت از شرایط فعلی کشور و مجلس ارائه کنند، اضافه کرد: البته باید به این نکته نیز توجه کرد که ساختار مجلس در کشورمان سیاسی است و نمی‌توان این موضوع را از ایده‌های که ارائه می شود جدا کرد.

جلودارزاده با تاکید براینکه اقتصاد کشورمان نیز به شدت متاثر از سیاست کشور است، عنوان کرد: در سال‌های گذشته سیاست در بحث‌های اقتصادی و معیشت مردم دخیل بوده از همین رو باید ایده‌های برای انتخابات آتی شکل بگیرد که هم سیاسی و هم اقتصادی باشد.

وی تصریح کرد: اقتصاد و سیاست ایران نیز قطعاً متاثر از دهکده جهانی است که باید ایده‌های نیز در جهت تعامل با این دهکده جهانی در انتخابات مطرح شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.