فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک گوشی قاپ حرفه ای که چندین کاپشن رنگی به تن داشته و رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

دستگیری سارق گوشی با  کاپشن رنگی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی  با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش گوشی قاپی های سریالی توسط ۲ جوان موتورسوار طی یک هفته گذشته طرح تشدید مقابله با سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های دایره تجسس کلانتری "شهید آستانه پرست مشهد" در این ماموریت ضربتی با بررسی سرقت های انجام شده و ترسیم چهره فرضی متهمان، پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس  وارد عمل شدند.

سرهنگ صارمی گفت: پلیس متهمان را با اقدام غافلگیرانه خود در حالی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه خانم جوانی را داشتند، زمین گیر کرد و در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و همدستش با موتورسیکلت از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهم ۲۳ ساله که هیچ سابقه کیفری نداشت و چند کاپشن رنگی به تن کرده تا پس از ارتکاب هر سرقت برای رد گم کنی لباسش را عوض کند یک قبضه قمه کشف شد و متهم با معرفی همدستش، گفت که حدود یک هفته قبل به طور اتفاقی با وی آشنا و نقشه گوشی قاپی ها را طراحی و با موتورسیکلت از محدوده "بلور طبرسی مشهد" مرتکب گوشی قاپی می شده است.

سرهنگ صارمی گفت: تیم دایره تجسس کلانتری "شهید آستانه پرست" در بررسی های  اولیه از متهم دستگیر شده، ۴۰ فقره گوشی قاپی را رمزگشایی و تحقیقات تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.