خراسان شمالی- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از درخشش امید شکری و مجتبی براتی، ۲ عکاس جوان بجنوردی در جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان شدند.

درخشش دو عکاس بجنوردی در جشنواره بین المللی عکس قرقیزستان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که هر سال با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان در قرقیزستان برگزار می شود، امید شکری روبان فیاپ با موضوع مردم را به دست آورد و مورد تقدیر هیات داوران در دو بخش کودک و موسیقی نیز قرار گرفت.

وی، هچنین اظهار داشت: مجتبی براتی هم عکاس بجنوردی نیز مورد تقدیر هیات داوران این جشنواره در بخش مردم قرار گرفت.

حیدری، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا،  توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برپا می شود و عکس‌های راه یافته به این جشنواره، علاوه بر ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۶ بخش؛ آزاد تک رنگ (فقط تک رنگ/سیاه و سفید)، آزاد رنگی (فقط رنگی)، پرتره (رنگی/تک رنگ)، مردم (رنگی/تک رنگ)، کودک (رنگی/تک رنگ) و موسیقی (رنگی/تک رنگ) برگزار شد.

امید شکری و مجتبی براتی از عکاسان بجنوردی هستند که تا کنون در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی صاحب مقام هایی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.