مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد از قطع انگشتان دست راست یک کودک دو و نیم ساله پس از گیرکردن در چرخ گوشت روشن خبر داد.

گیرکردن دست کودک خردسال مشهدی در چرخ گوشت

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم علی‌رضا معلم، مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی اعلام حادثه گیرکردن دست کودک در درون چرخ گوشت خانگی، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه شماره ۲ را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب اعزام کرد.

وی افزود: بنا به اظهارات والدین کودک، مادر خانواده در حین استفاده از چرخ گوشت در منزل، غفلت کرده و کودک و چرخ‌گوشت را برای لحظاتی تنها می‌گذارد که متاسفانه این کودک دو و نیم ساله به دلیل کنجکاوی دست راست خود را داخل گلویی چرخ‌گوشت روشن کرده که دست کودک در این چرخ گوشت گرفتار و این حادثه رخ می‌دهد.

معلم تصریح کرد: در پی این رخداد والدین این پسر بچه، کودک مصدوم خود را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب منتقل کرده و نجات‌گران آتش‌نشانی که از قبل در این مرکز درمانی مستقر شده بودند، عملیات رهاسازی دست این طفل با استفاده از تجهیزات ویژه و تحت نظارت پزشکان متخصص آغاز و آتش‌نشانان پس از دقایقی عملیات، ضمن برش‌زدن بدنه فلزی این چرخ‌گوشت خانگی موفق به رهاسازی دست این پسر بچه خردسال از داخل گلویی چرخ گوشت شدند.

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: پس از جداسازی قطعات فلزی این چرخ گوشت مشخص شد بر اثر شدت این حادثه متأسفانه ۴ انگشت این کودک به‌دلیل گرفتارشدن در لابه‌لای تیغه چرخ گوشت به‌صورت کامل قطع گردیده بود.

آتشپاد دوم معلم، با بیان اینکه «این پسر بچه خردسال برای سیر مراحل درمان همچنان در این بیمارستان بستری است»، گفت: نجات‌گران آتش‌نشانی پس از انجام این عملیات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌ خود مراجعت کردند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.