مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه صلاحیت ۴۸نفر از کاندیدهای مجلس یازدهم در این استان تایید نشد، گفت: در بین اسامی رد صلاحیت شده اسمی از نمایندگان فعلی استان وجود ندارد.

 ۴۸ کاندید مجلس یازدهم  در خراسان رضوی تایید صلاحیت نشدند / صلاحیت نمایندگان فعلی خراسان رضوی  تایید شد

محمد علی نبی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: از مجموع هزار و ۱۱۴ داوطلب ثبت‌نام شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی ،  تعداد ۴۸ نفر صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: در بین این ۴۸ نفر ، اسمی از نمایندگان فعلی استان خراسان رضوی  در مجلس شورای اسلامی که برای  دوره یازدهم مجلس  نیز از حوزه های انتخابیه این استان کاندید شده اند وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق ماده ۵۱ قانون انتخابات ، افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده است  از تاریخ ابلاغ ، چهار روز فرصت دارند  شکایت خود را شخصا با استدلال و به صورت کتبی به هیات نظارت اعلام کنند. از این رو این افراد از امروز فرصت دارند در بازه قانونی اعلام شده شکایت خود را به  استانداری خراسان رضوی ارائه دهند و هیات نظارت نیز ۲۰ روز مهلت دارد به این شکایت ها رسیدگی و نتیجه را طی یک صورت جلسه  به فرمانداری یا بخشداری حوزه انتخابیه اعلام کند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.