البرز- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزگفت: تکمیل خانه جوان در دو شهر کرج و فردیس خبردر دستور کار قرار دارد.

تکمیل خانه جوان کرج وفردیس در دستور کار قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر غفرانی صبح امروز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز اظهار کرد: علیرغم تمام مشکلات و کمبودهای موجود، خوشبختانه استان البرز در حوزه جوانان و عملکرد به شاخص های وزارت ورزش و جوانان در این رابطه، طی ۵ سال گذشته رتبه برتر کشور را دارا بوده است.

وی به توانمندی و فعالیت سازمانهای مردم نهاد البرز اشاره کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد البرز از پای کارترین سمن های کشور هستند که از جوانانی توانمند، با انرژی و با انگیزه تشکیل شده اند.

غفرانی اضافه کرد: پتانسیل و عملکرد موفق و اثرگذار سازمان های مردم نهاد البرز در تمامی حوزه های مربوط به جوانان در سطح استان کاملا مشهود و قابل تحسین است.

وی به طرح تدبیر زندگی اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از بهترین و کاملترین اقدامات شکل گرفته در رابطه با آموزش های قبل و بعد از ازدواج به جوانان بود که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دادگستری برای اولین بار در استان البرز اجرا و عملیاتی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به لزوم احداث خانه جوانان در شهرستان ها، عنوان کرد: تکمیل خانه جوانان کرج و فردیس در دستور کار اداره کل است که تاکنون ۶۰ درصد از تکمیل این مجموعه ها به انجام رسیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی داریم تا هر چه سریعتر این دو خانه جوان را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان این که اشتغال، ازدواج و مسکن سه دغدغه ی اصلی مربوط به حوزه ی جوانان است، تصریح کرد: باید در کنار فرهنگ سازی و اقدام برای تسهیل ازدواج جوانان، در جهت رفع مشکلات مربوطه به اشتغال و مسکن این قشر نیز تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.