با پایان یافتن سال ۲۰۱۹ ، پیش بینی پیرامون ترکیب بعدی سامسونگ Galaxy S۱۱ در حال افزایش است.

گوشی‌های سری S۱۱ سامسونگ احتمالاً حاشیه‌های بسیار باریکی دارند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با پایان یافتن سال ۲۰۱۹ ، پیش بینی پیرامون ترکیب بعدی سامسونگ Galaxy S۱۱ در حال افزایش است، از آنجایی که شایعات مربوط به گوشی های S۱۱ در ماه فوریه منتشر می شود ، ما چندین جزئیات اصلی درباره این دستگاه ها دریافت کرده ایم.

هم اکنون یک کمپانی تکنولوژی مشهور از چین تصویری از محافظ صفحه نمایش برای Galaxy S۱۱ و Galaxy S۱۱ + را در توییتر به اشتراک گذاشته است، این تصویر نشان می دهد که سری S۱۱ از حاشیه‌های بسیار باریک از سه طرف به همراه یک چانه باریک تشکیل می‌شوند.

لبه‌های چپ و راست محافظ صفحه نمایش کمی خمیده است که نشان می دهد S۱۱ و S۱۱ + نمایشگرهای خمیده اسپرت دارند، همچنین تصاویر حاکی از آن است که سری دوگانه S۱۱ به صفحه نمایش با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک مجهز خواهند شد، از این رو ، گلکسی S۱۱ و S۱۱ + ممکن است نسبت صفحه نمایش به بدنه نسبت به نسل قبلی خود از صفحه نمایش با کیفیت تری نیز برخوردار باشند.

گزارش‌های گذشته نشان داد که Galaxy S۱۱e با قیمت مناسب تر در کنار Galaxy S۱۱ و S۱۱ + نیز معرفی خواهد شد، پیش از این ، Evan Blass ، پیشکسوت محبوب این عرصه ، اطلاعات مهمی را در مورد ترکیب S۱۱ سامسونگ فاش کرده بود.

نکات برجسته دیگر شامل سه نوع با اندازه های مختلف نمایشگر ، اتصال LTE و ۵G در S۱۱ ، S۱۱e و ۵G در S۱۱ + ، صفحه نمایش خمیده به جای صفحه های مسطح و آزمایشی در فوریه ۲۰۲۰ است و یکی دیگر از نکات مهم در ترکیب S۱۱ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند است.

مشخصات سری  Samsung Galaxy S۱۱

سامسونگ گلکسی S۱۱ احتمالاً به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD + Dynamic AMOLED مجهز خواهد شد، S۱۱ + می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی QHD + باشد و S۱۱e احتمالاً از پنل ۶.۴ اینچی FHD + استفاده می‌کند.

پیش بینی می‌شود نمایشگرهای سری S۱۱ با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز وارد بازار شوند، هر سه دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شده و دکمه روشن خاموش و قدرت صدا  در لبه سمت راست قرار می‌گیرند.

شایعه شده است که مدل های S۱۱ از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ یا یک تراشه سامسونگ اگزینوس ۹۹۰ بسته به بازار عرضه آن ، به همراه ۸ و ۱۲ گیگابایت رم بهره می برند، سری S۱۱ ممکن است فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

S۱۱e احتمالاً از باتری ۳،۷۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد که دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵W باشد.S۱۱ و S۱۱ + نیز می‌توانند به ترتیب باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۵،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشند.

در بخش دوربین، سیستم دوربین سه گانه نصب شده در پشت S۱۱e ممکن است دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد که با یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی جفت می شود، این دستگاه ممکن است دارای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی باشد و گوشی های Galaxy S۱۱ و S۱۱ + به احتمال زیاد می توانند از دوربین های چهار گانه و با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.