تبریز -رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به عدم احراز صلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی در استان گفت: ۸۲ نفر از داوطلبان نیز انصراف داده‌اند.

۸۲ نفر از داوطلبان آذربایجان شرقی انصراف دادند

به گزارش قدس آنلاین؛ علیار راستگو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  گفت: با احتساب مجموع داوطلبان انصرافی و احراز صلاحیت‌ نشده، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۴۵ نفر رسید.

وی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی، گفت: نتیجه بررسی این هیأت‌ها، امروز به صورت محرمانه از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به داوطلبان ردصلاحیت‌شده و همچنین به هیأت نظارت استان اعلام خواهد شد.
راستگو خاطرنشان کرد: داوطلبان ردصلاحیت‌شده ۴ روز مهلت دارند تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین به آمار ردصلاحیت داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد ردصلاحیت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۴۵ نفر بوده و در ۴ حوزه نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

راستگو افزود: در حوزه‌های انتخابیه ملکان ۶ نفر، مرند و جلفا ۵ نفر، بناب و اهر و هریس هرکدام ۳ نفر، میانه، مراغه و عجب‌شیر و بستان‌آباد هرکدام ۲ نفر و در حوزه انتخابیه سراب یک نفر ردصلاحیت شده و در حوزه‌های انتخابیه ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند، شبستر و هشترود و چاراویماق نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.