گنبدکاووس - عملیات اجرایی ۲۵۰ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی از سوی بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان و با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و برخی مسوولان استانی و شهرستانی به صورت متمرکز در روستای اسلام‌آباد گنبدکاووس آغاز شد.

اجرای ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در گلستان

به گزارش قدس آنلاین؛ در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها که روز چهارشنبه با احداث یک باب خانه عالم در روستای اسلام‌آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس آغاز شد، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان درسخنانی هزینه اجرای این طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی را بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع اعتباری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی کشور اعلام کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی گفت: این اعتبارات که هم اکنون تفاهم‌نامه تخصیص آن در حال امضا می‌باشد، درجریان سفر شهریور ماه امسال فرمانده کل سپاه پاسداران به استان گلستان پیش‌بینی شد.

وی افزود: احداث و تکمیل ۱۲۵ واحد مسکونی ویژه نیازمندان، تکمیل ۲۱ باب مدرسه و ۱۹ باب مسجد، مرمت و بازسازی ۱۵ مورد جاده بین مزارع، احداث و تکمیل ۱۴ مورد کانال بتنی آب کشاورزی، تکمیل و احداث ۱۴ باب غسالخانه و ۱۷ باب خانه عالم، تکمیل و بازسازی هفت مورد گلزار شهدا، چهار پروژه آبرسانی، احداث دو دهنه پل بتنی، تکمیل یک سوله ورزشی و هشت طرح شناور قرارگاه سازندگی از مهمترین این طرح‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.