گیلان- عملیات اجرایی وکلنگ‌زنی پروژه تراموا شهر رشت در دهه فجر امسال آغاز می‌شود و طبق اظهارات شهرداری مقدمات اجرای این طرح در حال فراهم شدن است.

عملیات اجرایی «تراموا رشت» دهه فجر امسال آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شهرداری رشت ،عملیات اجرایی وکلنگ‌زنی پروژه تراموا شهر رشت که از مدت‌ها قبل اعتباراتی به آن اختصاص داده شده بود در دهه فجر امسال آغاز می‌شود و طبق اظهارات شهرداری مقدمات اجرای این طرح هم‌اکنون با انجام‌ رایزنی‌های گسترده در حال فراهم شدن است.

شهردار رشت با بیان اینکه افزایش زیرساخت‌های حمل و نقل شهری برای کلان‌شهری نظیر رشت با توجه به جمعیت بالا و مسافرخیز بودن آن بسیار لازم و ضروری است ابراز داشت: عملیات اجرایی پروژه تراموا شهر رشت در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

ناصر حاج‌محمدی ارتقاء حمل و نقل عمومی در سطح این شهر را از رویکردهای مهم شهرداری خواند و عنوان کرد: برای شروع اجرای طرح پروژه تراموا کلانشهر رشت پس از فراهم ساختن یکسری مقدمات لازم اجرای کار، سعی می‌کنیم قرارداد مربوط به آن را با پیمانکار مورد نظر منعقد کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت و مجموعه مدیریت شهری در راستای اجرای پروژ تراموا بسیار مصمم و جدی است خاطرنشان کرد: برای شروع این طرح مهم تاکنون با مدیران چندین شرکت معتبر و بزرگ ملی که توانمندی اجرای این پروژه را دارا هستند  مذاکراتی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.