خراسان شمالی-رئیس کمیته ملی المپیک کشور گفت: برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی علی رغم کمبودها نشان از انسجام و وفاق است یعنی در این استان با مدیریت استاندار، تمام اجزا حاکمیت به جهان نشان خواهند داد که کشور ایران در امنیت و اقتدار است.

خراسان شمالی نشان داد ایران در امنیت و اقتدار است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، صالحی امیری در جلسه شورای اداری استان ضمن اشاره به اغتشاشات ۲۵ آبان ماه کشور و تحلیل گسل های اجتماعی ایران بیان داشت: تدبیر هوشمندی و دقت نظر مقام معظم رهبری راهگشا و نجات بخش کشور از آن وضعیت بود و خراسان شمالی که نگین درخشان فرهنگ و اقوام در ایران زمین است با مدیریت عالی استاندار و شورای تامین توانستند از این شرایط عبور کنند.

وی افزود: این امنیت و آرامش علاوه بر تدبیر مقام عالی استان به خاطر همزیستی مسالمت آمیز اقوام در کنار یکدیگر است که در کمتر استانی دیده می شود و این زیبایی می بایست توسط اصحاب فرهنگ و هنر و سینما و رسانه در شرایط فعلی به تمام کشور نشان داده شود.

صالحی امیری تصریح کرد:نیازمند انسجام و وفاق ملی در سطح دولت ،قوه قضاییه، احزاب، نخبگان و روحانیت و عوام هستیم و باید یک تصویر از نظام به افکار عمومی و جامعه داده شود و با وجود توطئه های دشمنان جز یک صدا نباید از نظام شنیده شود.

وی ادامه داد: دمیدن به اختلافها، خیانت به آرمانهای انقلاب است، بنده اخبار استان را در سطح کشور پیگیری می کنم و می دانم استان در وفاق و یکدلی و تعامل بسر می برد و برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی بلافاصله پس از اغتشاشات بیانگر وجود امنیت و آرامش در این استان بوده است با وجود اینکه استانهای بزرگ در کشور که معمولا میزبان چنین رویدادهایی هستند برگزاری آن به دلیل همین وفاق به خراسان شمالی سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.