هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی همزمان با دو نمایشگاه "تجهیزات هتلداری" و "صنایع غذایی" دیشب در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

افتتاح همزمان سه نمایشگاه صنعت چاپ، تجهیزات هتلداری و صنایع غذایی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در فضایی به گستره سه هزار و ۸۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی دایر شده است.

افشین تحفه‌گر افزود: زمینه فعالیت این شرکت‌ها چاپ، بسته‌بندی، کارتن، ورق، مرکب، لیزر و تابلوسازی و سایر موارد و کالاهای مربوط به صنعت چاپ و بسته‌بندی کالاست که با هدف رونق تولید و یافتن بازارهای جدید صادراتی محصولات خود را ارایه کرده‌اند.

وی گفت: در طول برپایی این نمایشگاه هیات‌های تجاری از کشورهای پاکستان، عراق، افغانستان و لهستان از غرفه‌ها و محصولات شرکت‌ها دیدن خواهند کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزاری جلسات همتایابی با حضور تجار خارجی، برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه چاپ و بسته بندی و برپایی کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

تحفه‌گر گفت: خراسان رضوی در حوزه صنعت چاپ یکی از استان‌های مطرح کشور و دومین استان از نظر برخورداری از تعداد واحدهای چاپی و تولیدات در این زمینه است که بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در زمینه صنعت چاپ و بسته‌بندی در خراسان رضوی فعالیت دارند.

همچنین شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتلداری، رستوران و کافی شاپ با حضور ۴۰ شرکت داخلی و هیات‌های خارجی کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق در فضایی به گستره ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع  دیشب افتتاح شد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته نیز با حضور ۱۰۵ شرکت داخلی و هیات‌های خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و لهستان در فضایی به گستره ۹ هزار مترمربع از فضای نمایشگاهی مشهد برپا شده که زمینه فعالیت این شرکت‌ها نیز تولیدات مواد غذایی و ماشین‌آلات خط تولید، فرآوری و بسته‌بندی است.

این سه نمایشگاه‌ تا ۳۰ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.