مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی خادم‌یاران حرم مطهر رضوی از خدمات مشاوره‌ این آستان مقدس خبر داد.

بهره‌مندی خادم‌یاران حرم مطهر رضوی از خدمات مشاوره آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن اصغری نکاح گفت: خادم‌یاران حرم مطهر رضوی که در بخش‌های مختلف این آستان کبریایی در حال خدمت هستند، با شرکت در کارگاه‌های مشاوره گروهی از خدمات مشاوره‌ و روان‌شناسی حرم مطهر رضوی بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه به تشریح کارگاه‌های مشاوره گروهی برای خادم‌یاران حرم رضوی پرداخت و عنوان کرد: کارگاه گروهی مشاوره ویژه خادم‌یاران با موضوع  فضای مجازی و رسانه با حضور استاد دُری، روان‌شناسی و ارتباط موثر با حضور استاد تقویان و کارگاه روان‌شناسی و مهارت‌های زندگی با حضور استاد آذریان برگزار می‌شود.  
اصغری نکاح اضافه کرد: تقویت مهارت‌های همسران با حضور استاد قندهاری‌زاده، روان‌شناسی و مهارت کنترل خشم با حضور دکتر قطب، روان‌شناسی و تربیت فرزندان با حضور استاد بابایی از جمله کارگاه‌های مشاوره گروهی ویژه خادم‌یاران حرم مطهر رضوی است.
وی ابراز کرد: کارگاه‌های مشاوره گروهی با موضوع روان‌شناسی و روابط همسران و مهارت‌های ارتباطی زن و مرد با حضور دکتر سیدزاده، بررسی مسائل و عوامل خیانت و مهارت‌های ارتباطی همسران نیز از دیگر کارگاه‌های مشاوره گروهی ویژه خادم‌یاران است که از روز ‌شنبه تا چهارشنبه هر هفته در محل کلینیک مشاوره و ارجاع آستان قدس رضوی واقع در طبقه فوقانی بازار الغدیر پذیرای خادم‌یاران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.