سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر به اظهارات امروز علی مطهری نماینده تهران در مجلس واکنش نشان داد.

 کدخدایی: تهدید به رد صلاحیت نمایندگان، دروغ است

قدس آنلاین؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر به اظهارات امروز علی مطهری نماینده تهران در مجلس واکنش نشان داد.

سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود نوشت:

ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان، دروغی است آشکار که از سوی یک نماینده مطرح شده است. #شورای_نگهبان موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

عباسعلی کدخدایی , علی مطهری ,

به گزارش تسنیم، علی مطهری نماینده تهران در مجلس، امروز در ششمین کنگره سراسری حزب همبستگی ایران گفته بود که  در قانون اساسی ما مجلس جایگاه و قدرت خوبی دارد به طوری که مجلس می‌تواند وزرا و رئیس‌جمهور را عزل کند اما در عمل باید ببینیم که آیا مجلس این قدرت را دارد یا نهادهای انتصابی چنان بر مجلس سایه می‌اندازند که عملاً می‌توانند مجلس را منحل کنند و در بسیاری از جاها اراده خودشان را حاکم می‌کنند. به طور مثال نماینده می‌خواهد وزیر را استیضاح کند در این شرایط از جاهای مختلف به نماینده فشار می‌آورند؛ حتی در یکی از استیضاح‌های اخیر امام جمعه یکی از شهرها به مسئله ورود کرده و به نماینده گفته است که این کار را نکند. حتی می‌گویند از شورای نگهبان با نماینده تماس می‌گیرند که نماینده امضای خود را پس بگیرد و می‌گویند اگر این کار را نکنید، رد صلاحیتت می‌کنیم!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.