گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز در دیدار مقابل پارس جنوبی جم بوده است.

کالدرون: بازیکنانم بر مشکلات غلبه کردند و شایسته پیروزی بودیم

قدس آنلاین؛ گابریل کالدرون پس از پیروزی یک بر صفر و لحظات پایانی تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: از کسب این سه امتیاز واقعاً خوشحالیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بر سختی‌ها و مشکلاتی که زمین داشت، غلبه کردند. موفق شدیم در دقایق پایانی گل بزنیم و شایستگی این سه امتیاز را داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس به مهدی ترابی وابسته شده است، تصریح کرد: سؤال باید این‌گونه باشد. چرا ترابی در تیم کالدرون این‌گونه شده است؟! ما فوتبال هجومی بازی می‌کنیم و بازی در اختیارمان است. شما باید روی سؤال خود بیشتر فکر کنید. این موضوع شایستگی کار تیمی و مربی را نشان می‌دهد. مطمئناً وقتی ترابی تنها باشد، نمی‌تواند بدون همبازی‌های خود کاری کند. همان‌طور که ترابی فصل گذشته این‌قدر گل نمی‌زد.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت امید عالیشاه در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به سپاهان خاطرنشان کرد: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم و مربی یک تیم هستم. ما وظیفه داریم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم. برای من تیم از همه چیز مهم‌تر است و من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند.

کالدرون در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت پرسپولیس با تیم رؤیایی سال گذشته متفاوت است و در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه بازیکن جدیدی در نیم‌فصل جذب می‌کند یا خیر، بیان کرد: تمرکز ما روی دو بازی بعدی است و فعلاً برای جذب بازیکن جدید کاری نمی‌کنیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت سه امتیاز سرخپوشان از داوری به دست آمد، گفت: نظری درباره سؤال شما ندارم.

پس از این صحبت کالدرون، خبرنگار مورد نظر از سرمربی پرسپولیس بابت پاسخگو نبودن انتقاد کرد و نشست خبری برای دقایقی به حاشیه رفت. همچنین مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت که این سؤالات، جانب‌گرایانه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش شرایط خوبی دارد، اظهار داشت: ما می‌خواهیم راه پیروزی را ادامه دهیم. وقتی تیمی سه سال قهرمان شده و مربی جدید به تیم می‌آید، این مربی به زمان نیاز دارد. مربی سال گذشته چهار سال با این تیم کار کرده و اگر نیم‌فصل اول سال گذشته را با نیم‌فصل نخست امسال مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که ما بردهای بیشتری کسب کردیم. در چند ماه کوتاهی که در پرسپولیس بودم، از نتایج تیم خیلی راضی هستم.

کالدرون با انتقاد از اینکه چند خبرنگار گفتند این سه امتیاز به خاطر ناداوری رقم خورد، تصریح کرد: می‌گویید داور این سه امتیاز را به ما هدیه داده است. او پنالتی را لغو و پنج دقیقه را در آن صحنه تلف کرد. دروازه‌بان حریف، چهار بار خودش را روی زمین انداخت و چهار دقیقه تلف شد. یعنی بازی باید ۹ دقیقه وقت تلف شده می‌داشت. آن وقت می‌گویید داور به نفع ما قضاوت کرد؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.