مراسم خوانش و نقد کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» خاطرات مریم مقدس؛ همسر سردار جانباز اکبر نجاتی در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می‌شود.

کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» نقد و خوانش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،   پایگاه شهید ولی‌الله چراغچی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، مراسم خوانش و نقد کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» را با حضور هم‌رزمان سردار نجاتی و جمعی از بسیجیان، ۱۱ دی ماه در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبه‌روی باغ ملی برگزار خواهد کرد.
کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» روایتی عاشقانه و ماندگار با موضوع دفاع مقدس است که به بیان خاطرات مریم مقدس؛ همسر سردار جانباز اکبر نجاتی یکی از فرماندهان جانباز دفاع مقدس می‌پردازد.
 این اثر به قلم مریم عرفانیان، به رشته تحریر در آمده است و توسط موسسه به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در شمارگان هزار نسخه به زیور چاپ آراسته شده است.
لازم به یادآوری است؛ پایگاه شهید ولی‌الله چراغچی به‌نشر، یکی از پایگاه‌های حوزه بسیج آستان قدس رضوی است که توسط این پایگاه مراسم‌ نقد و بررسی کتاب‌هایی با موضوع ادبیات پایداری، دفاع مقدس و... برگزار می‌شود و از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مراسم نقد و خوانش کتاب «کوچه نقاش‌ها» مشتمل بر خاطرات سید ابوالفضل کاظمی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.