رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن گفت: سیل ابتدای سال جاری در این شهرستان موجب ساخت تعداد ۱۵۰ مسکن برای افراد زیرپوشش شد که از این تعداد ۸۰ واحد آماده واگذاری به مددجویان است.

۸۰ درصد منازل مسکونی خسارت‌دیدگان ناشی از سیل بردسکن آماده واگذاری است

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم حسینی اظهار کرد: سیل ابتدای سال جاری در این شهرستان موجب ساخت تعداد ۱۵۰ مسکن برای افراد زیرپوشش شد که از این تعداد ۸۰ واحد آماده واگذاری به مددجویان است، همچنین،  تاکنون ۳۵ واحد به افراد واگذار شده و مابقی به زودی طی مراسمی تحویل آنان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن با بیان اینکه این نهاد ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان را زیرپوشش دارد افزود: ۷ هزار و ۴۵۰ نفر در حال حاضر از خدمات کمیته امداد در فصل‌های مختلف برخوردار هستند که توانمندسازی در حوزه‌های اشتغال، مسکن و تهیه جهیزیه از برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی و ۱۰ میلیون تومانی به صورت بلاعوض به افراد خسارت‌دیده از سیل که منازل آن‌ها تخریب شده است، اضافه کرد: همه امتیازات منازل ساخته شده توسط کمیته امداد به‌صورت رایگان به آن‌ها تحویل داده شده و بین ۴۳ تا ۸۰ مترمربع زیربنا دارد که به‌ازای هر مترمربع ۱۲ میلیون ریال هزینه شده است.

حسینی متذکر شد: اعطای تسهیلات اشتغال دیگر اولویت کمیته امداد برای مددجویان است که در سال جاری در پی آموزش و مشاوره شغلی و فنی با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای برای مددجویان به‌صورت رایگان حدود ۵۰ میلیارد ریال به ۱۱۸ نفر از افراد دریافت تسهیلات پرداخت شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.