Counterpoint پیش بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰، Huawei هنگام ورود به بازار گوشی های هوشمند ۵G ، برند برتر نیز خواهد بود.

هوآوی برترین برند گوشی‌های هوشمند ۵G در سال ۲۰۲۰ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هوآوی امسال ترافیک سنگینی داشته است و ممنوعیت تجارت ایالات متحده بر روی گوشی‌های هوشمند آن تأثیر گذاشته است زیرا برند هایی مانند گوگل از پشتیبانی این شرکت بزرگ کنار کشیدند اما این مسأله مانع از راه اندازی گوشی‌های هوشمند چشمگیر مانند Huawei Mate X و سری Huawei Mate ۳۰ نشد.

به تازگی ، Huawei Mate ۳۰ Pro ۵G توسط پورتال معیار محبوب دوربین DxOMark ، به  مقام بهترین گوشی در دوربین رسید، حال یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تحقیقات بازار Counterpoint پیش بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰، Huawei هنگام ورود به بازار گوشی های هوشمند ۵G ، برند برتر نیز خواهد بود.

طبق لیست به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت ، محموله های جهانی گوشی هوشمند ۵G در سال جدید از ۲۷۰ میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت، گمانه زنی می ‌ود که از تیراژ فعلی یک درصد تلفن‌های هوشمند ۵G در بازار ، تا ۱۵ درصد نیز افزایش پیدا کند.

Counterpoint نموداری را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد چگونه برند های مختلف از نظر محموله های تلفن ۵G در رتبه بندی قرار می گیرند، در نمودار مشاهده می کنیم که هوآوی و Honor با هم از نظر فروش اسمارت فون ۵G از برندهای برتر خواهند بود، پس از آنها اپل و سامسونگ به ترتیب در مقام دوم و سوم قرار دارند. جای تعجب است که بعد از OPPO و Vivo به ترتیب در چهارمین و پنجمین جایگاه شیائومی را نیز در جایگاه ششم می بینیم، بعد از شیائومی برند های معتبر LG ، OnePlus ، Google و Motorola قرار می گیرند.

برای علاقه مندان، چیپست داخلی پرچمدار هوآوی با نام HiSilicon Kirin ۹۹۰ موفق به دریافت بهترین جایزه چیپست ۵G در کنفرانس موبایل چین شد و در عملکرد سیگنال چند آنتن ، به این پردازنده ارزیابی پنج ستاره اعطا شد.

این یک ارزیابی بسیار بهتر در مقایسه با مودم های Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ Plus + Snapdragon X۵۰ ، MediaTek Helio M۷۰ و Exynos ۹۸۲۰ با گزینه های مودم S۵۱۰۰ است. China Mobile همچنین میزان مصرف برق را در چیپست ۵G تجزیه و تحلیل کرده است و Kirin ۹۹۰ نسبت به رقبای خود که در بالا گفته شد ، مصرف انرژی قابل توجه کمتری داشت، این بدان معناست که تلفن‌های هوشمند هوآوی ۵G نسبت به همتایان خود از مصرف باتری کمتری برخوردار خواهند بود.

هواوی پیش از این نیز Mate X و Mate ۳۰ Pro ۵G را در سطح جهان راه اندازی کرده بود که گوشی دوم توسط چیپست Kirin ۹۹۰ SoC تأمین می‌شود، این شرکت همچنین دارای گجت‌های هوشمند P۴۰ و P۴۰ Pro است که در مارس سال ۲۰۲۰ راه اندازی می‌شود که همان SoC را رونمایی می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.