شرکت معتبر صوتی Jabra چهارمین نسل هدفون بی‌سیم خود را در هند معرفی کرد.

هدفون‌های بی‌سیم "Jabra Elite ۷۵t" راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Jabra Elite ۷۵t حداکثر ۷.۵ ساعت پشتیبانی از باتری را با یک بار شارژ، و تا ۲۸ ساعت با شارژ بی سیم ارائه می‌دهد.

این دستگاه دارای درگاه USB Type-C است و از شارژ سریع پشتیبانی می کند، Amitesh Punhani ، مدیر بازاریابی کشور Jabra هند اظهار داشت: "ما دائماً در تلاشیم تا آخرین نوآوری ها را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم و به آنها این امکان را می دهیم تا یک راه حل واقعاً بی سیم را برای هدفون تجربه کنند و با Jabra Elite ۷۵t ما در ترکیب موجود، پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم."

مشخصات و ویژگی‌های Jabra Elite ۷۵t

Jabra ادعا می کند که این هدفون کیفیت و بلندی صدا بی‌نظیری را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید در محیط‌های پر سر و صدا هم به راحتی از این هدفون استفاده کرده و حتی با آن مکالمه تلفنی بی دغدغه‌ای داشته باشید.

این شرکت همچنین از اتصال بی سیم قابل اعتماد، بدون آشکار ساختن سخت افزار دقیق و استاندارد بلوتوث استفاده می‌کند، جبرا ادعا می کند طراحی جمع و جور Elite ۷۵t از یک ظاهر بهینه و ایمن برخوردار است، این هدفون دارای گواهینامه مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت IP۵۵ بوده و دارای ۲ سال ضمانت است.

کاربران همچنین می توانند با استفاده از برنامه Jabra Sound + ، پخش موسیقی را کنترل کرده و تنظیمات اکولایزر را از دستگاه‌های دارای سیستم عامل Android یا iOS خود تنظیم کنند، با استفاده از برنامه Sound + ، کاربران می توانند دستیار صوتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا با استفاده از HearThrough میزان صدای مورد نظر خود را بشنوند.

کاربران همچنین می توانند شارژ باتری را ردیابی کرده و تجربه تماس خود را با استفاده از برنامه تلفن همراه Jabra Sound + تنظیم کنند، این هدفون با پشتیبانی دستیاران صوتی مانند سیری ، دستیار گوگل و الکسا هماهنگ است.

قیمت Jabra Elite ۷۵t

Jabra Elite ۷۵t درحدود ۱۵،۹۹۹ Rs قیمت دارد،  این هدفون ها در انواع رنگ‌های بژ، طلایی و تیتانیوم سیاه در دسترس خواهند بود و می‌توانید این هدفون های زیبا را از ۲۷ دسامبر در Flipkart ، Amazon ، Croma و فروشگاه‌های خرده فروشی آنلاین خریداری کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.