برگزیدگان نهمین جشنواره ملی عکس رضوی با برگزاری مراسمی در مشهد معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره ملی عکس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه  جشنواره عکس رضوی در مشهد  گفت: نهمین دوره این جشنواره عکس در بخشهای حرفه‌ای، تلفن همراه، اردویی و بخش ویژه  با عنوان "فرهنگ حجاب و عفاف" بر گزار شد .

محمدرضا محمدی افزود: ازسه هزار قطعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره ۷۱ اثر از ۵۴ عکاس در بخشهای مختلف شایسته حضور در مرحله نهایی معرفی شدند.

وی  گفت: درپایان در بخش عکس موبایلی آقای غلامی از شهر اراک، پرهام حجازی از شهر اصفهان، حسین حسین‌زاده از شهر مشهد، زهرا حبیبی از شهر شیراز، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد، ملیحه ذاکر رضوی از جزیره کیش، محمدمهدی ورال از شهر قم و محمدصالح شریفی از شهر سنقر عناوین برگزیده را کسب کردند.

محمدی بیان کرد: در بخش اردویی هیات داوران، مهنوش اورک از شهر اهواز، نگین محمدی‌فر از شهر اصفهان و پرهام حجازی از مشهد را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند و در بخش ویژه این جشنواره از مینا نوعی شهری از شهر تبریز قدردانی شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در بخش حرفه‌ای ابراهیم جامعی از شهر اهواز، افشین آذریان از اصفهان، روح‌الله جوانی از شهر اصفهان، سعید قاسمی از شهر اهر، هادی دهقان‌پور از سبزوار، مهدی اسحاقی قالیباف از مشهد، مرجان تقی‌پور از مشهد و مریم دوست‌محمدی از شهر بجنورد صاحب عناوین بر تر شدند.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.