جیرفت - با ورود دادستانی جیرفت از تعطیلی ۲ کارخانه و بیکار شدن یکهزار و ۴۵۲ کارگر در جنوب کرمان جلوگیری شد.

ورود دستگاه قضایی دو کارخانه در جیرفت را از تعطیلی نجات داد

به گزارش دریافتی حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: با ورود دستگاه قضا و حمایت حقوقی و قضایی، از تعطیلی ۲ کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور در این شهرستان جلوگیری شد.
به گزارش قدس آنلاین؛ وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مزین به نام “رونق تولید” شده است، اظهار داشت: دستگاه قضایی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق رونق تولید، از فعالان بخش اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد به علت مسائل حقوقی و قضایی چرخ تولید متوقف گردد.
سلامی عنوان کرد: دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت در راستای سیاست‌های کلان و تاکیدات ریاست قوه قضائیه ،اقدام به تشکیل کمیته حمایت حقوقی و قضائی از بحث رونق تولید کرده است .
وی تصریح کرد: این کمیته  با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در راستای رونق تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی  و به منظور کاهش ورودی پرونده‌ها تشکیل شده است.

دادستان جیرفت بیان کرد: با برگزاری جلسات فشرده با مدیرعامل یکی از کارخانه‌های تولید رب گوجه‌فرنگی در جنوب استان و دعوت از مسئولان بانکی، به مشکلات این واحد رسیدگی و از تعطیلی و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده شاغل در این کارخانه جلوگیری کردیم .
وی در تشریح پرونده دیگری در این رابطه اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی  سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان مبنی بر اینکه تنها کارخانه و واحد صنعتی فعال در زمینه فرآوری زیتون در حال تعطیلی است، بلافاصله به موضوع ورود کردیم.
سلامی گفت: جلسات فوق‌العاده و خارج از نوبت در این خصوص برگزار و مسوولان این واحد صنعتی به همراه مدیران بانکی و اجرایی، مسایل مربوطه خود را مطرح کردند و در نهایت از تعطیلی این کارخانه که یک هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند جلوگیری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.