به همت بنیاد فرهنگی رضوی سامانه طرح خادمیاران نوجوان در جمع مدیران منتخب مدارس متوسطه اول و دوم کشور معرفی شد.

معرفی طرح سامانه خادمیاران نوجوان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سامانه طرح خادمیاران نوجوان در جمع مدیران منتخب مدارس متوسطه اول و دوم کشور که به دعوت بنیاد فرهنگی رضوی در نشست هم اندیشی و هماهنگی  در مشهد حضور داشتند، توسط مهدی خداوردی؛ رئیس اداره توسعه خدمات تربیتی در جامعه بنیاد فرهنگی رضوی معرفی شد.
وی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون این سامانه گفت: طرح خادمیاران نوجوان در قالب گروه‌های فرهنگی و تربیتی نوجوانان  به همت بنیاد فرهنگی رضوی راه اندازی شده است.
خداوردی افزود: خدمات رسانی در حرم مطهر رضوی و انجام فعالیت‎های داوطلبانه اجتماعی در محیط مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی از جمله مسئولیت‌های گروه‌های خادمیاران است که تحت سرپرستی خادمیار مربی صورت می‌گیرد.  
رئیس اداره توسعه خدمات تربیتی در جامعه بنیاد فرهنگی رضوی خاطرنشان کرد: خادمیاران نوجوان علاوه بر انجام خدمات، آموزش‌های لازم در حوزه مسائل مذهبی، اعتقادی و آموزش‌های موضوعی را دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بنیاد فرهنگی رضوی از راه اندازی این طرح تامین برنامه فرهنگی و تربیتی ویژه نوجوانان است، افزود: طرح خادمیاران نوجوان رضوی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم دختر و پسر است، لذا می‌توانند داوطلبان پس از ثبت نام در طرح در قالب گروه‌های تربیتی ۳۰تا ۴۰نفر سازماندهی شده و به صورت افتخاری در طول ماه طی ۲ جلسه (۱۰ساعت در ماه) به خدمت‌گزاری در حرم مطهر رضوی(۱ جلسه درماه) و انجام خدمت اجتماعی در سطح محله(۱ جلسه درماه) بپردازند.
دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در طرح خادمیاران نوجوان رضوی می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی  http://bonyadfarhangi.aqr.ir   مراجعه کرده و فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.
یادآور می‌شود؛ نشست هم اندیشی و هماهنگی مدیران منتخب مدارس متوسطه اول و دوم کشور با هدف آشنایی مدیران با طرح خادمیاری و جشنواره خورشید ولایت به همت بنیاد فرهنگی رضوی به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.