نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو سال است بودجه زیارت حذف شده است، گفت: علاوه بر اینکه دو سال است این بودجه پرداخت نمی‌شود، هر سال با کاهش همراه بوده است.

عدم پرداخت بودجه زیارت در ۲ سال گذشته/بودجه‌ای که در نهایت حذف شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص وضعیت بودجه زیارت مشهد اظهار کرد: دولت عملاً ردیف بودجه زیارت را حذف کرده و ردیفی برای این موضوع که موجب عملیاتی شدن این پروژه باشد در نظر نگرفته است. الان دو سال است که در رابطه با بودجه زیارت، مبلغی پرداخت نمی‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این سوال که طی سال‌های گذشته بودجه زیارت با افزایش یا کاهش همراه بوده است، گفت: علاوه بر اینکه دو سال این بودجه پرداخت نمی‌شود، هر سال با کاهش همراه بوده است.

حجت‌الاسلام پژمان فر با بیان اینکه بودجه حاشیه شهر مشهد نیز اوضاع خوبی نداشته است، ابراز کرد: در سال قبل، پیش‌بینی ردیف مستقلی برای حاشیه شهر مشهد صورت گرفت، اما امسال این مسئله نیز انجام نشد و مشهد جزو حاشیه‌های کلان‌شهر مذهبی قرار گرفت. از همین رو، از اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی این بخش، هیچ سهمی به استان خراسان رضوی اختصاص داده نشد.

وی در خصوص وضعیت بودجه استان عنوان کرد: در هشت ماه اخیر اعتبارات جاری و عمرانی دو هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در سال بوده است، ۴۱.۸ درصد این مبلغ که معادل یک هزار و ۲۹ میلیارد تومان است محقق شده و با گذشت هشت ماه تنها حدود ۳۰ درصد از آن تخصیص پیدا کرده است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.