خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از یک خانم، قصد کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی از وی را داشت در بجنورد خبر داد.

خواستگاری به خیال کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یک خانم مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان فرزند سفیر ایران در شوروی سابق از طریق خواستگاری از وی اقدام به کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص می شود که این کلاهبردار مدتی در بجنورد و در منزل شاکیه حضور داشته است، افزود: این فرد خود را پزشک متخصص زنان و زایمان و فردی میلیاردر معرفی و با حضور در چند بنگاه املاک در پی خرید خانه های میلیاردی بوده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هویت واقعی این فرد کلاهبردار آشکار می شود، تصریح کرد: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای ۶ فقره سابقه کیفری تحت عنوان کلاهبرداری و اخاذی و جعل عنوان است.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: متهم که به بهانه خواستگاری از شاکیه خود را به وی نزدیک و قصد تصاحب منزل مسکونی شاکیه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال را داشت با هوشیاری به موقع شاکیه و اقدام سریع کارآگاهان این فرد دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کرد، یاد آور شد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه هوشیاری به موقع مردم عزیز در برخورد با اینگونه افراد، مهمترین گام برای پیشگیری از وقوع جرم کلاهبرداری است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه مورد مشکوکی بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.