تلفن همراه دست کم ۲۰ نفر از مقامات پاکستانی توسط یک شرکت صهیونیستی فعال در امر جنگ سایبری هک شده است.

تلفن‌های همراه مقامات پاکستانی توسط رژیم صهیونیستی هک شده است

قدس آنلاین، به نقل از گاردین، شرکت NSO group اسرائیل که در حوزه جنگ سایبری فعال است در اوایل سال جاری تلفن همراه بیش از ۲۰ نفر از مقامات پاکستانی را هک کرده است.

رسانه‌های پاکستانی در اوایل آذر ماه گزارش دادند که شرکت NSO اقدام به سرقت اطلاعات مربوط به حساب‌های شخصی مقام‌های ارشد چندین کشور از جمله پاکستان کرده است.

منابع آگاه به گاردین گفته‌اند که با بررسی هزار و ۴۰۰ مورد مشخص شد که تلفن همراه این افراد در بازه زمانی دو هفته در اوایل سال جاری میلادی هدف حمله سایبری (هک) قرار گرفته بود.

آسیب پذیری نرم افزار پیام رسان واتس‌اپ این اجازه را به هکرها داده تا به پیام‌ها و اطلاعات اهداف خود که مقامات ارشد پاکستانی بوده، دست پیدا کنند. افشای این موضوع در ماه مه موجب شد واتس‌اپ شکایتی را در اکتبر علیه شرکت NSO تنظیم کند و در آن شرکت صهیونیستی را به دسترسی و سوءاستفاده از خدمات نرم افزار پیام رسان واتس‌اپ متهم کند.

اقدامات برای هک تلفن‌های همراه توسط این شرکت صهیونیستی سابقه دار است و شرکت NSO چندین بار متهم به هک کردن تلفن همراه روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر، دیپلمات‌ها و دیگر مقامات ارشد دولت‌های خارجی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.